ארונות ריביירה דן דיזיין סנטר

ארונות ריביירה דן דיזיין סנטר

רשת ארונות ריביירה הינה הרשת המובילה בתחום עיצוב וייצור ארונות בארץ, הרשת משיקה כיום חנות מחודשת במרכז העיצוב דן דיזיין סנטר בחוב הלח"י בני ברק ועל העיצוב היו אחראיות טל וולנסקי סגרה מעצבת הבית של הרשת ואירית שניר כהן המתמחה בעיצוב חללים מסחריים.

חברת ריביירה מתמחה בייצור ארונות כבר למעלה משלושים שנה. בין עובדי החברה נמנים אדריכלים ובעלי מקצוע מובילים אשר  מעניקים שירות ייעוץ, עיצוב וליווי  בתכנון ארונות והתקנתם. בנוסף, הצוות המקצועי של ריביירה מציע שירותי ייעוץ מקצועי לאדריכלים ומעצבי פנים אשר מעוניינים להוסיף לעיצוב את ארונות היוקרה של ריביירה. הצוות של ריביירה מלווה את המעצבים והאדריכלים בשירות מקצועי, ומספק פרט טכני ואישורים לתוכניות ביצוע.

בהשקה החגיגית התרשמתי מאולם התצוגה המחודש מהחלל המרהיב, העדכני והחדשני ומקולקציית ארונות חדשנית, מגוונת ומרשימה ובקרוב תונצח קולקצייה חדשה של הארונות שעל עיצובם מנצח דניאל חסון אחד מהמעצבי הפנים הבולטים ומוערכים בארץ ובעולם.

את הנגיעה העיצובית שלו ניתן לראות בשימוש בחומרים המיוחדים, בחיתוכים ובעיקר ביכולת שלו לשלב יוקרה, פרקטיות ורמת גימור מושלמת בקוקלצייה החדשנית. הדגש בעיצוב היא בירידה לפרטים בחוץ ופנים הארון בדגש על חיפויים, מסילות חדשניות ועיצובים מפתיעים.

אז לפני שאתם בוחרים ארון מזמינה אתכם לבקר בריביירה ארונות בדן דיזיין סנטר בני ברק וגם אם לא לקנות אז לפחות להתרשם מאחת הקולקציות המרשימות שיש.

שלכם גיליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *