וויסקי בר מוזיאון מתחם שרונה

וויסקי בר מוזיאון מתחם שרונה

כשקיבלתי הזמנה לאירוע פתיחה לוויסקי בר מוזיאון במתחם שרונה תל אביב הרמתי גבה אני וויסקי לא ממש הולך יחד אבל שהבנתי שהפתיחה היא למקום חדש באחד המרכזים היפים בתל אביב "מתחם שרונה" שמשלבים בעיצוב שלהם ישן מול חדש נענתי להזמנה, חמישי האחרון יצאנו לבלות שם  אני ובן זוגי ונהנו יחד מערב מקסים שופע באווירה ובייחודיות של אווירת חו"ל אמיתית.

צילום אווירה אפיק גבאי
צילום אווירה גיליה טודורוס

וויסקי בר-מוזיאון הוא מתחם ייחודי מהגדולים מסוגו בעולם, השילוב המדהים בין בר למוזיאון וויסקי ניכר מהקיר אבן הענק עליו מונחים למעלה מ- 1,002 סוגי וויסקי שונים שנאספו בקפידה ממדינות שונות בעולם וכולם ניתנים לרכישה וטעימה, אני אישית שבמרבית האירועים מוהלת וודקה ותפוזים טעמתי לראשונה ויסקי בטעם פירותי עדין ונהנתי.

צילום אווירה אפיק גבאי
צילום אווירה אפיק גבאי

מלבד ויסקי במקום פועל מטבח עם שפע של מנות וקינוחים, התפריט כולל מנות בשריות, דגים ואפילו מנות צמחוניות, הקינוחים טעימים בטירוף ומשלבים בתוכן ניחוחות וטעמי וויסקי שמשאירים טעם של עוד.

צילום אווירה גיליה טודורוס
צילום אווירה אפיק גבאי
צילום אווירה אפיק גבאי

%d7%95%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%99-%d7%91%d7%a8-9

 אז כל מי שמחפש לו חוויה של ערב עם מוזיקה טובה, וויסקי, אוכל טוב ומוזיאון המשלב גם מסע של טעימות סוגי וויסקי שונים מרחבי העולם וגם סדנאת טעימה ייחודית המשלבת חושך, אוזניות וטעמים המיוחדים והארומטיים של הוויסקי מוזמן לבקר ולהתרשם.

וויסקי בר מוזיאון נמצא במתחם שרונה תל אביב דויד אלעזר 27

שלכם גיליה

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *