צבעים בבית משפיעים לנו על המצב רוח

צבעים בבית משפיעים לנו על המצב רוח

הצבע אותו אנו קולטים בעיין מעורר אצל כולנו השפעות פסיכולוגיות ורוחניות לכן לבחירת הצבעים אותם אנו בוחרים לשלב בחיינו ובחלל הבית שלנו יש חלק מאוד משמעותי וחשוב בעיצוב הבית.

מניפה1

במדינה שאנו חיים לדוגמה, כשהמצב הביטחוני מעורער מידי תקופה והחדשות בעיתונות, ברדיו והטלוויזיה מדווחות על מעשה טירור ופיגועים אין אחד מאיתנו שלא היה רוצה להיות מוקף בצבעים מרגיעים ושלווים כשהוא נכנס הביתה.

לכל אחד מהצבעים ישנה תורה שלמה המשפיעה ישירות על האדם, על הרגשות והתחושות שלו לכן חשוב שנבחר בקפידה את גווני הצבע שיקיפו אותנו במקום בו אנו מרגישים הכי בטוח.

את נגיעות הצבע נכון לשלב בריהוט משלים, בכריות הנוי, וילונות, שטיחים ואקססוריז אחרים אחרי הכל כמו המצב במדינה גם מצב הרוח שלנו משתנה ואף אחד לא יירצה להיתקע עם מזנון ענק בצבע שהוא כבר לא אוהב.

הגוון הלבן- צבע בסיס המעניק תחושה של גודל מרחב ונקיון מומלץ בדירות קטנות יחסית, שאנו בחלל קטן ואנחנו רוצים לבחור גוון רהיט, וילונות, ספה ועוד בדרך כלל הגוונים של הלבן יהיו בעדיפות ראשונה מכיוון שהתחושה שנקבל מהחלל היא תחושה של רוגע ושלווה ולא מחנק ובלאגן.

עיצוב בגוונים לבנים
nomoneywilldecorate.blogspot.co.il

 הגוון האדום- גוון מאוד דרמטי, מסמל דם ומלחמה מה שאנחנו הכי פחות צריכים בתקופה זו, לכן חשוב שגם אם בחרנו לשלב אדום רצוי שיהיו במינונים נמוכים וכמה שפחות קרובים לפינת המנוחה שלנו גם בחדר השינה אם בחרנו בקיר אדום בגלל שאדום משדר מיניות עדיף שיהיה מאחורינו ולא ממול כי האדום מעורר את מערכת העצבים ואף אחד מאיתנו לא רוצה לסבול מנדודי שינה.

גוון אדום
lushome.com

הגוון השחור- סלון עם פינת ישיבה של ספות הצבועות בשחור לעיתים יכולים להעניק לנו תחושה של עצב ודיכדוך, בדירה קטנה הוא בכלל יגרן לכולנו תחושה של קלסטרופוביות, גווני השחור ברהיטים משדרים הרבה יותר רצינות מחמימות לכן עדיף להשאיר אותם למשרדי עורכי דין ופחות בבית שלכם.

עיצוב הבית בגוון שחור
amigogeek.net

הגוון הכחול- ישדר אווירה רגועה ושלווה הגוון הכחול תמיד יזכיר לנו את השמיים והים ולכן גם נחשב לצבע המשדר קרירות, בימים קרים הייתי פחות מעדיפה אבל לימי הקייץ בשילוב הקור של המזגן זה יכול להיות מושלם.

גוון כחול
thenational.ae

הגוון הצהוב-צבע המשדר חיוביות, אנרגיה משמחת וחמימה, משפר מצב רוח ותחושות מתח ומעניק תחושה של אופטימיות ושימחה לחלל לכן אין כמו קערה מלאה בלימונים צהובים על השולחן בייחוד בתקופה מתוחה כמו היום גוון צהוב יכול רק לתרום.

גוון צהוב
dom.ria.com

הגוון הירוק- צבע שמתחבר לנו עם הטבע, צבע המשדר חיוביות, צמיחה ורעננות, תמיד בחלל עם קיר בגוון ירוק, וילונות או אפילו ציור אווירה גדול בגווני ירוק תרגישו רוגע ושלווה, לכן חדרי ניתוח בחרו בגוון הירוק. זכרו שהגוון הירוק משתלב מושלם עם צבעי העץ אז למי שיש המון ריהוט בגווני העץ הכפרי חסך את הדילמה.

גוון ירוק
livnator.com

מקווה שעזרתי לכם לבחון את הגוונים שמקיפים אתכם, השתדלו להכניס לבית שלכם צבעים שתמיד ירוממו ויעלו אתכם ואת בני המשפחה שלכם באנרגיות שמחה ואופטימיות בייחוד שהמציאות בחוץ מאוד מלחיצה.

לימים טובים ושקטים יותר אמן…

גיליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *