הצבע לבן בעיצוב הבית

הצבע לבן בעיצוב הבית

שבועות אומנם כבר מאחורינו אבל הצבע הלבן נשאר צבע מנצח לכל השנה, הצבע הלבן מורכב מכל אותם שבעת הצבעים בקשת הצבעים ולכן מייחסים לו המון תכונות שברגע שנשתמש בהם במראה עיצוב הבית נהנה מהן כמו תחושת הנקיון, הטוהר והסדר תכונות שאין אחד מאיתנו שלא היה רוצה לחוש בבית שלו.

מלבד סדר ונקיון לצבע הלבן ישנה גם השפעה ישירה על מצב הרוח שלנו ולכן לבן בעיצוב הבית יתרום רבות לאנרגיות טובות ותחושה של התחדשות בבית.

ריכזתי עבורכם 8 רעיונות עיצוביים שיחסכו לכם את ההתלבטות ויעניקו לכם תחושת ביטחון שלבן הוא הצבע הנכון!

וילונות לבנים אורגד
orgad.co.il

וילונות, פתרון הצללה המשדר אלגנטיות ושומר לנו על הפרטיות מלבד חסימת אור השמש וילונות תלויים על החלונות משדרגים לנו  פלאים את מראה עיצוב החלל, כשנבחר להתאים את הוילון לשאר הרהיטים בחלל ללכת על וילונות לבנים זה ללכת על בטוח הם תמיד יראו אלגנטיים וקלאסיים וישתלבו נהדר עם שאר העיצוב לם בחלל שנבחר לתלות אותם.

בריקים לבנים
nikkibs.com

טרנד הבריקים על הקירות עדיין מככב , את הבריקים אנחנו רואים הרבה בתים פרטיים, מסעדות, חנויות ועוד, מראה של בריקים בצבעים כהים יכול לגרום לתחושת חמימות אבל גם יקטין לנו את החלל לכן בריקים בצבע הלבן גם יתנו לנו את האפקט העיצובי וגם לא יקטינו לנו את תחושת הגודל בחלל מה שחשוב לנו היות ומרחבים בדירות בימינו נדיר למצוא.

ספה לבנה
katebeavis.com

כולנו צריכים להחליף מידיי פעם את מערכת הישיבה בסלון תמיד נרתעים מהלבן גם בגלל הנקיון וגם שלא יראה לנו אנמי, דווקא בגלל זה ספה לבנה היא מנצחת, מטליות לחות תמיד ישאירו אותה נקייה ויש פחות סיכויים שיירד הצבע כמו בספה שחורה או חומה ואת הצבעוניות תוכלו להניח עליה ללא הגבלה כל כרית צבעונית תשתלב עליה נפלא.

פינת אוכל לבנה
meddiodesign.com

פינות אוכל קיימות במבחר סגנונות וצבעים אבל לפעמים בשביל שפינת האוכל תהיה קשורה לסביבה שהיא בדרך כלל קרובה אליה כמו המטבח או הסלון לבחור פינת אוכל לבנה תמיד תהיה בחירה נכונה. את הצבעוניות תוכלו להוסיף בעזרת כריות ישיבה על הכסאות, פלייסמנטים, מפה, או אפילו זר פרחים מבטיחה שהלבן תמיד ייראה לכם מסודר ונקי יותר מכל צבע אחר.

מקלחת בלבן
flexform.org

התחושה האסטטית שכולנו רוצים לחוש בחדר האמבטיה שלנו הכי תנצח עם הצבע הלבן, תחושה של נקיון באוויר וגם אם לא תמיד אקונומיקה תשמור על הלבן נקי וכל כתם תוכל להסיר. אריחים לבנים, כלים סניטריים, על ריצוף בלבן הייתי מוותרת אבל כל השאר בלבן ייראה מושלם כשאת הצבעוניות נוסיף בעזרת הפריטים המשלימים והנחוצים לנו כמו מגבות, סט כלי הרחצה, פרחים ונרות.

פרקט בלבן
ozrat.com

פרקט לבן הוא מושלם אבל להילחץ מלכלוך שכל הזמן ייראה לעיין אף אחד מאיתנו לא היה רוצה, אז אומנם פרקט לבן לא אניח בכל הבית בייחוד בבית עם ילדים אבל בחדרי השינה אלך דווקא על הלבן, תמיד ישמש קרקע ניטרלית לשאר הריהוט וידאג בדיוק לאווירה החמימה והרומנטית שמי מאיתנו לא היה רוצה לחוש בחדר השינה.

מצעים לבנים
alibaba.com

מצעים קיימים בהמון הדפסים וצבעים אבל סט מצעים לבנים אחד או אפילו שתיים חובה בארון, רק שנכנסים למיטה ומתעטפים ומתפנקים עם סט המצעים הלבנים מבינים עד כמה בחירה של מצעים לבנים היתה הבחירה הנכונה.

שולחן עבודה בלבן
brit.co.il

השולחן במישרד הביתי של כולונו כמעט תמיד מבולגן, תוכניות, מסמכים, ספל קפה ועוד כשהבסיס של השולחן בצבע הלבן  הרצון שלנו לשמור על תחושה של סדר ונקיון חזק יותר ומעודד אותנו לשמור על הסדר או לפחות לדאוג בסוף כל יום לסדר אותו  מה שיעזור לנו להתחיל את היום עם שולחן לבן ונקי.

אז כשתמצאו את עצמכם מתלבטים בבחירה של צבע תזכרו שכנראה אתם אנשים של לבן, ולבן הוא תמיד יהיה צבע מנצח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *