רעיונות לעיצוב הבית מבואת הכניסה

רעיונות לעיצוב הבית מבואת הכניסה

כשאדם נכנס לבקר אצלנו בבית מבואת הכניסה היא הדבר הראשון שהוא רואה, מי מאיתנו לא רוצה כניסה מרשימה ומעוצבת שגם מקבלת בנעימות את פני אורחנו,  משפיעה ישירות על מצב רוחנו וגם משקפת את הסגנון הכללי של הבית.  מבואת כניסה מזמינה ונעימה יכולה להיות גם אסתטטית וגם פונקצינאלית באותה מידה ככל שהיא תהיה יותר מאורגנת היא תעזור לנו לשמור על הסדר ותמנע מכל הפריטים שנכנסנו עמם להתפזר לכל עבר.

עיצוב מבואת כניסה

ישנן דרכים רבות וסגנונות שונים שניתן לעצב את מבואת הכניסה  יש כאלה שיעדיפו אותה אלגנטית ושקטה וכאלה שיעדיפו אותה צבעונית ותוססת העיקר שנעצב אותה באהבה והיא תמיד תדאג לקבל את פנינו ופני האורחים שלנו בהמון אהבה.

עיצוב מבואת כניסה

מלבד מראה אסתטי ותחושה נעימה בכניסה נוכל לנצל בה גם שטחי אחסון לכל הפריטים שבדר"כ נחוצים לנו ביציאה מהבית כמו מפתחות, משקפי שמש, פלאפון, מתלה למעילים , למטריות ואפילו מקום להניח את התיק, דבר שיעניק לנו כניסה חכמה שתאפשר יציאה מהירה.  קונסולה  או אפילו שידה גדולה עם מגירות תעניק לכם את האפשרות לאחסן בה את מה שצריך  וגם תעניק לכניסה מראה נקי ועיצובי.

עיצוב מבואת כניסה

השתדלו למקמם בכניסה גם  אובייקטים יפים ונעימים כמו  פרחים, חפצי נוי , מילות השראה, תמונות משפחה ועוד, שלבו תאורה נעימה, סלסלת קש עם כרבולית, אגרטלים, פסלים  ותקבלו כניסה שתעלה חיוך ותקבל אתכם ואת האורחים שלכם כמו שצריך.

0 Comments

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הי גליה, שמחתי להכיר (-:
    התרשמתי מהרעיונות והוקסמתי במיוחד מהאופציה הראשונה.
    האם תוכלי לומר לי מהיכן הטפט והמתלה העליון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *