קונסולה מפרטי הריהוט החשובים בעיצוב הבית

קונסולה מפרטי הריהוט החשובים בעיצוב הבית

הקונסולה הינה, שולחן צד הנצמד לקיר משמשת כרהיט נוחות שירות ויופי ממוקמת בדר"כ בכניסה לבית, חדרי שינה, מסדרונות ולעיתים גם מאחורי ספות, ניתן לשלב את הקונסולה עם מראה תלויה על הקיר או לתלות תמונה מתאימה .

$_12

הקונסולה חדרה יותר ויותר לתודעה של עיצוב הבית ומשמשת לעיטור חלל החדר ניתן למצוא את הקונסולה בשלל עיצובים מרהיבים ומחומרים שונים כמו קונסולות עץ, קונסולות ניקל, זכוכית ואף קונסולות דקורטיביות המצופות במראות.

הקונסולה הממוקמת בכניסה לבית  משמשת כפריט מזמין ביתיות ומלא נוי ,  ניתן להניח עליה אגרטל פרחים, קערה יפה למפתחות וחפצי נוי אחרים, ניתן לשלב לה כסט מראה תואמת שתעניק לנו עוד מבט אחרון לפני היציאה.

98d55f22f92a72c90282fc1b5012765b
shelteness.com
shhalltable
designmuse.files.wordpress.com

בשוק קיימות קונסולות שונות, עם מגירות ובלי, גבוהות, נמוכות , צרות, רחבות, סגנון עתיק סגנון מודרני כל שאתם צריכים זה לבחור את הקונסולה שמתאימה לעיצוב הבית שלכם למקם אותה היכן שתבחרו ולהניח עליה את חפצי הנוי שתבחרו.

39dd9be0cfa23f5508ead19fb36360b2
pinrest.com

זכרו שקונסולה בכניסה או בכל קיר אחר שתבחרו למקם אותה היא רהיט שמזמין ביתיות ומלא נוי שמעניק לחלל נפח מלא רב ונעים יותר אז למי שמחפש לשדרג את מבואת הכניסה קונסולה מקסימה היא בהחלט פתרון נהדר רק זכרו לבחור את הגודל והרוחב של הקונסולה בהתאם למרחב בחלל שלכם.

מקווה שאהבתם את העיצובים וקבלתם השראה להתחדש גם אתם בקונסולה חדשה שתאחסן לכם את כל מה שאתם צריכים מהיציאה מהבית וכמה שהכל יהיה מאוחסן ומסודר הקונסולה תעזור לכם לשמור על מבואת כניסה נעימה ומזמינה.

0 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *