גיליה טודורוס עיצוב פנים

אודות גיליה טודורוס מעצבת פנים

הי נעים להכיר שמי גיליה טודורוס – מעצבת פנים והום סטיילינג, בוגרת לימודי העיצוב ותכנון הפנים של האוניברסיטה הפתוחה, מנהלת סטודיו לעיצוב פנים והלבשת הבית ושגרירת תוכן בטיקטוק ובאינסטגרם. נשואה לאורן ואם ל-3 בנות מקסימות . 

 מאז שאני זוכרת את עצמי אני חיה ונושמת עיצוב. עוד מגיל קטן הייתי מעצבת בתים קטנה היום אני מומחית בתחום מתכננת דירות קבלן, מלבישה בתים מייעצת ומלווה לקוחות מרגע החתימה ועד הרגע שהם מתיישבים ונחים על הספה.

קהל היעד שלי הם אנשים שרכשו דירת קבלן חדשה ורוצים להפוך אותה לדירת חלומותיהם או מי שקנו דירה יד שנייה ורוצים לשדרג ולרענן את המראה שלה, יש גם כאלה שרק רוצים לקבל ייעוץ כיצד יוכלו לשנות ולשדרג את הדירה בעצמם.  

שלב ההיכרות איתי תמיד מתחיל בפגישת ייעוץ שעורכת בין שעה לשעתיים בה  אנחנו יושבים יחד על התוכניות של הדירה אם זה דירת קבלן לפני בנייה ומפיחים בה חיים, עוברים על המידות, מעלים רעיונות לשינויים ומתאימים את הדירה לצרכים של אותה משפחה במידה וזו  דירה יד שנייה אני מבצעת מדידות, מצלמת, ומייעצת לגבי השיפוץ הנחוץ בדירה על מנת לעצב ולהתאים אותה לסגנון ורצון המשפחה.

״המשפט שמוביל אותי לאורך כל שנות הקריירה שלי כמעצבת פנים הוא "ביתנו הוא מבצרינו" הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו שואבים את הכוחות והביטחון שלנו לחיים שבחוץ לכן חשוב שהעיצוב בו יענה על הצרכים שלנו תוך כדי שמירה על האיזון הקדוש בן יופי ואסתטיקה לבין נוחות ופונקציונאליות. 

טיפים נכונים לעיצוב הבית:

  1. הפחת חיים חדשים בבית יכולה גם להיות חידוש של רהיט ישן ואהוב, לכן תתחילו תמיד במה שיש לכם לפני שתרוצו לחנויות.
  2. החכמה הגדולה שהופכת שדרוג טוב למעולה היא הדאגה לפרטים הקטנים.
  3. הדבר החשוב ביותר לפני עיצוב ומראה הינו הנוחות. חשוב שבביתכם תחושו הכי בנוח, ביום יום שלכם. ״אני תמיד ממליצה להתחיל ממה שיש, לפני שרצים לקנות רהיטים חדשים. תמיד אפשר לשדרג, לצבוע, לרפד, להחליף מיקום רהיטים, להעניק לבית מראה חדש ורענן יותר״

מתלבטים בין כמה דירות קבלן? לא שקטים אם הדירה עליה אתם הולכים לחתום מתאימה לכם ולמשפחה שלכם,  צריכים ייעוץ ועזרה בקריאת תוכניות קבלן, צרו קשר לתיאום פגישה עם מעצבת הפנים גיליה טודורוס – WhatsApp